2. subregional 2006

Odeslat log

Průběžné výsledky
Průběžné výsledky všechny kategorie jako jeden TXT soubor

Oficiální celkové výsledky

Zatím sem můžete psát vaše postřehy, zážitky z průběhu závodu. Můžete i přidat nějakou tu fotečku.

     Čteno 17983 x
Komentáře
Miro, OM2cm - 06.05.2006 15:24
Live KAMERY OM3Kii z Velkej Javoriny na http://www.om3kii.sk

Miro, OM2CM - 06.05.2006 15:24
Live KAMERY OM3Kii z Velkej Javoriny na http://www.om3kii.sk

Petr, OL8R - 07.05.2006 16:12
male povidani o zavodu najdete zde http://ol8r.wz.cz/ol8r0605/cer0605.html

Míra (OK1KVK/OL7C) - 07.05.2006 21:48
OL7C - II. SUbregional z Blatenského vrchu JO60JJ - http://www.ok1kvk.net

Michal OK1VM - 08.05.2006 11:15
2. subregionál u stanice OL4N proběhl dost v pohodě. Počasí nám připravilo mimo sněhu snad všechno. Hlavně vítr, ten byl opravdu čerstvý. Pár obrázků na http://www.qsl.net/ok1vvm/

Milan OK2AF za OK5Z - 08.05.2006 12:41
Pár slov k závodu na: http://www.ok5z.nagano.cz

Pepa OK1JFH - 08.05.2006 16:53
Jedním slovem fiasko. Celkem jen 403 QSO a 101 932 bodů. Reportáž, fotografie a report na http://www.ok1jfh.net/

Jirka, OK1RI za OL4A - 08.05.2006 18:03
Účast tentokrát pouze „symbolická“, na 2m antény zdaleka nejsou jak byly nebo by měli být. Na začátku jsme tipovali kolik bodu/QSO zustaneme za OL8R (tipy se pohybovali mezi 20-50t.bodů) a na konci jsme byli mile překvapeni, že je to o tak málo. DFC se rozhodl, že dá přednost EME kontestu a zůstal doma a tak pár bodů na 70+23....cm rozdal Pepa ES. Karel JKT měl prvních několik hodin problémy se zařízením a nevysílal (pak se ukázalo, že je to „polovodivý“ konektor N, no jo ale přijít na to).... před závodem jsme si vlastní pitomostí způsobili výbuch v jednom konci na 2m....... Ach jo kdo to všechno opraví..... Zcela nezvykle nádherné počasí, řekl bych průměrné podmínky. Celkem tedy: 2m – 842 – 281t. 23cm – 54 - 9t 9cm – 13 - 1600 6cm – 18 - 2600 3cm – 42 - 7100 Snad něco zplodíme časem na www.ol4a.org.
Kromě toho jsme první asi 1,5 hodiny zkoušeli nový TRX a on mrcha produkoval šum po pásmu, přišli jsme na to až cca po této době - kdy jsme ho vyměnili za starou osvědčenou FT1000MP. Před závodem jsme to testovali pouze krátce a z poslouchajících nikdo nic špatného neslyšel... takže se omlouváme. Na pro nás neobvyklých 144230 jsme začali, protože na 380 byl DK3WW (od nás 7km.....) na 314 OK4W, takže nám nic jiného než se tlačit dolů nezbylo.
Jinak díky všem za spojení ! Jirka

Za OL5GES Pavel OK1GU - 08.05.2006 18:23
NZ závodníci, pár fotek na www.qsl.net/ok1zta nebo přímo na www.2sub06.wz.cz .

Alex OK2VYG/OL9W, Koňákov u Č. Těšína, JN99GR - 08.05.2006 20:21
Na Lysou Horu jsme si po loňských zkušenostech, kdy nám led, sníh a vítr zlikvidoval polovinu anténního vybavení, ještě netroufali, takže letošní 2. subregionál jsme absolvovali ze zdola, tedy z Koňákova, 423m n.m, a to pouze v pásmech 144 a 432Mhz. Podmínky přály tentokrát směru západnímu, na dvoumetru celých 60% bodů nám udělaly DL stanice. Problémy nás potkaly až po závodě, kdy jsme při ukládání dat v PC přišli o log ze sedmdesátky, kde to před koncem závodu bylo cca 44.000 bodů za cca 160qso. Zachránili jsme pouze vygenerovanou titulní stránku deníku, samotný log se spojeními čítá celých 7qso. Pro úplnost na dvojce nakonec 338qso a 102.000 bodů. Více o 2.subregionálu u OL9W během týdne na http://www.ol9w.com. 73! Alex

Za OL5GES Pavel OK1GU - 08.05.2006 20:27
NZ závodníci, pár fotek na www.qsl.net/ok1zta nebo přímo na www.2sub06.wz.cz .

OK1AR - 08.05.2006 22:58
pokus

ok1ar - 08.05.2006 23:01
Závod proběhl k mé spokojenosti a byl dostatečnou záplatou za 1. subregionál, kdy jsem se na kopec nedostal. Několik postřehů, s poznámkami k okolním stanicím. Hned po začátku závodu mohutný šum, vždy když někdo zaklíčoval. Ten byl příčinou toho, že jsem po několika výzvách, kdy jsem nečetl protistanice, začal ladit a hledat jednak silné stanice, které bych přečetl a udělal a jednak hledal toho, komu to tak prasí. To, bohužel bylo i příčinou toho, proč mám hned v první hodině dvě pětiminutové a další několikaminutové pauzy. Kdo to rušil, nevím. Nebylo to Spáleniště, nebyl to Fichtelberg. Ale šlo to ze severu. Přestalo to až kolem 15,50 UT. (Aha, teď čtu příspěvek Jirky, OK1RI, a je to jasné) A pokud jste to byli vy, kdo to opět zkoušel 3 minuty po závodě a úplně dokázal šumem vyrušit OK1BZ z Ústí, se kterým jsem kecal, tak no nazdar. Nahrávku vám můžu poskytnout…

ok1ar - 08.05.2006 23:02
K dalším stanicím: OK1OPT – přestože nejblíž, ke mně, nemám s nimi žádné problémy. Cosi se jim splašilo v 17,53 UT, kdy zkoušeli telegraf a cosi jim kmitalo po celém pásmu. Naštěstí to trvalo jen asi 3 minuty. Jinak jsem o nich nevěděl celý závod. Ale doporučil bych jim jiné voladlo výzvy. Základní modulace perfektní, voladlo na tu blízkou vzdálenost přeřvané, s ozvěnou, těžko srozumitelné, až vůbec nesrozumitelné. OK4A – kupodivu pěkný a čistý signál až na jednu výjimku. V neděli ve 12,10 pekelný bordel po celém pásmu. Po nalezení a zavolání, ve 12,16, pravil operátor, že k tomu teď přišel. Buď do toho moc řval, nebo potočil knoflíkama, bůh ví. I v pauzách kdy nemluvil byl S-metr nahoře a u nich se ozýval na volnoběh běžící motor tanku T34, kterému ještě někdo ukradl výfuk. Nejprve údajně stáhl modulaci, což moc nepomohlo, pak pravil že někoho zavolá ať se na to podívá. Bordel trval ještě cca 7 minut, pak byl signál zase perfektní. OL4A – viz výše. Bohužel jsem na začátku nenašel, že jsou to oni. Ostatně, hledal jsem je „tam co vždycky“ čili v horní části pásma. Jinak žádný problém. Máte kliku, že nechlastám, jinak bych jako satisfakci za zpackaný začátek závodu požadoval soudek… To by snad těch cca 30 spojení, která jsem neudělal, vykompenzovalo. OL7C – vůbec jsem nevěděl, že jedou. Ale když mne zavolali v noci, měli tón 6. Seděl u toho zrovna Toník, OK1IAP a podezříval jsem ho, že si vzpomněl na doby OL, kdy jsme si takové tóny odpojením ellytů v RSI dělali záměrně. Pak to snad opravili.

ok1ar - 08.05.2006 23:02
Ke mně – v pátek okolo 14 hod., zrovna když jsem stavěl anténu, pekelně silný a horký vítr. Stožár mi spadl z podstavce (štafle) a pochroumal jsem prvky. Jedna strana antén připomínala kulaté prvky antén na 23cm. Naštěstí se žádný neulomil. Další silné poryvy větru v neděli dopoledne. Po závodě jsem doma zjistil, že je stožár u ložiska nalomen. Měl jsem kliku, že mi to nespadlo na hlavu. Částečně obtěžován srazem motorkářů, kteří 40 metrů ode mne pálili čarodějnice (o týden to posunuli prý kvůli počasí). V noci dali na oheň 2 traktorové gumy a já z toho chrchlám do teďka. Po blbém začátku, díky rušení, a po 3,5 hod. pauze v noci, kvůli bolavým zádům, 700 spojení. Stejně jako vloni. Body zatím nevím, musím ještě udělat korekce a nacpat to do „počítacího programu“ Log, který používám, má starý algoritmus výpočtu a silně okrádá. Lineár od Mirka, OK1VMS, šlapal jak hodinky. Taky ho lochtám jen na 600 Wattů. Až někdy vyměním polorozteklé špuntíky na anodové desce za teflonové, posílím o těch cca 200 Wattů. 73 Zdeněk

ok1ar - 08.05.2006 23:17
pro OK1RI - Jirko, sdelte tady, co to bylo za radio, aby ostatni vedeli, jakemu "zazraku" se maji na trhu vyhnout. 73 Zdenek

Pepa OK1JFH - 08.05.2006 23:31
OL4A.mp3 rušení viz http://www.ok1jfh.net. Závod jsem bohužel kvůli odpískal. 73, OK1JFH

Zbyněk OK2PIN - 09.05.2006 08:29
2. subregionál u OK2KJT: http://www.ok2kjt.net

Lexa, OK1DST - 09.05.2006 10:29
Jak jsem pochopil z mp3 u 1JFH, byl to u ol4a prvni pokus o nasazeni SDR1000 do vysilaciho retezce :-) Jsem zvedav na dalsi podrobnosti, vzhledem k tomu, ze mne SDR taky extremne zajima. 73!, L. -dst-

Jirka, OK1RI - 09.05.2006 11:30
Lexo, ano ale ten sum asi (tedy doufam) nebyl na vrub SDR ale na vrub pitomce - tedy me - jak to pripojil. Zatim si to alespon tak myslim, nebudu to zatim rozebirat, az pristi tyden, az se jeste dalsi veci pozkoumaji......
Jirka

Lexa, OK1DST - 09.05.2006 11:54
Jasne Jirko, prave to jsou podstatne informace, ja a co se ma udelat aby to nedelalo to a to, holt kdyz je nekdo prvni... Tesim se na info! 73! L. -dst-

Pavel OK1MCS - 09.05.2006 13:28
Dobré počasí (až na velmi silný vítr), fungující technika, skvělý výsledek. Více na http://www.ok1mcs.net . 73! Pavel

OK1VUM za OL3Z - 09.05.2006 16:20
Drobné počtení ze subregionálu je na našem webu http://ok1kze.nagano.cz Možná něco připíše ještě Milan VWK. 73 vum

OK1DFC Zdeněk - 09.05.2006 22:18
Přátelé, tentokrát jsem nejel na Lesnou na II. Subr, ale očekávaje na 1296 MHz expedici do HB0 jsem zůstal doma a připravil se na EME Dubus kontest. Ten, kdo vymyslel že se má konat, přes protesty EME veřejnosti, v souběhu s Tropo kontestem kalibru II. Subr je úplný vů......... No prostě anténa se ziskem 42 dB a LNA se ziskem 36dB odmítaly zpracovat jakýkoliv signál odražený od Měsíce. TRV byl zcela zahlcen signály soutěžících stanic. Prosím neberte to jako že si stěžuji že mě někdo rušil. Bylo by bláhové si myslet že nějaké zařízení je schopno zpracovat signál RF výkonu cca 150 nebo více Wattů ze 180cm paraboly ve vzdálenosti 3km vzdušnou čarou, otočené směrem přes lokalitu kde se vynacházím s mojí anténou a LNA výše uvedených parametrů. Stejně tak je asi bláhové myslet, že signál o výkonu 800W RF vypuzený z mojí antény se ziskem 42dB je někdo v tak blízkém okolí schopen zpracovat. Prostě jsme to s OL3Z zkusili a nejde to. Díky klukům za krátkou pauzu, kdy jsem mohl udělat několik spojení a pro mne novou WW2R stanici. Rovněž sorry za zřejmě obludné rušení, které jsem u nich musel při západu Měsíce produkovat. Více o EME najdete na www.vhf.cz již brzy, souběžně s informací od OK1CA a OK1KIR jež se závodu rovněž zúčastnili. 73 a někdy zase na slyšenou. Zdenek OK1DFC

Pavel OK1VEI - 10.05.2006 10:34
Krátké info o 2.subregionálu z JN79cx je na http://ok1vei.com/zavody.htm . Díky všem za QSO. 73!

Tomas OK1GTH - 10.05.2006 19:28
Zavod po dvou hodinach ukoncen pro poruchu tcvr :( Skoda,snad se do priste podari opravit...Jinak velice krasne pocasi, jako minuly rok na VHF kontest.73!1GTH

Láďa, OK1ZIA - 10.05.2006 21:02
Rozkecali jsme se trochu více než obvykle, snad nám to odpustíte :-) http://ok1krq.nagano.cz/web/2subr06

Michal OM6AZ - 10.05.2006 22:02
pokec a pár fotiek z preteku na http://www.om3khe.cq.sk

OK1VWK za OL3Z - 11.05.2006 10:07
Koukam na moravanech, ze jsem byl neprimo vyzvan, tak tady jsou moje postrehy z OL3Z. Mel jsem tu cest odjet asi prvni 3 hodiny na 70cm a pak obcas na stridani. Musim rict oproti jinym zavodum jsem mel tentokrat pocit, ze jedu na uplne jine zarizeni. Bylo to neco jako kdyz celou dobu jezdite F3000, nekdo vam tam potaji namontuje motor z F1 a rekne jed. Chvilema jsem si pripadal jako behem CQ WPX na KV. Takovy zajem o nas byl. Diky problemum s QRN na dvojce jsme dokonce nachvili prevzali stafetu co do poctu spojeni, coz se asi uz jen tak nestane. Predpokladam ze mezifrekvencni skupina se totiz uz priste nenecha zahanbit :-) Kazdopadne podminky sireni nebyly nijak zazracne s vyjimkou snad jen jizniho smeru. Mila VUM ma na vsechno nejakou teorii, koneckoncu fyzika je jen jedna a tak tentokrat svedl nase zlepseni na novy headset od fy Heil :-) Nezbyva nez mu verit, nebot lepsi teorii nikdo nevymyslel a krome uvedeneho se nic dalsiho na zarizeni nezmenilo. Kazdopadne vysledek potesil. Je videt, ze hranice moznosti lze stale jeste posouvat a na vysledek muze mit vliv i zdanlive banalni zalezitost.

OK1VWK za OL3Z - 11.05.2006 10:08
23cm. Tomuhle pasmu se buhvi proc venuju posledni dobou nejvic. Snad protoze tam nikdo jinej dlouho nevydrzi a snad mozna spis proto, ze kazdy to spojeni si clovek poradne vychutna. A tak se muj pobyt zde na pocatku vsech mikrovln stal uz zvykem a me to koneckoncu i vyhovuje. Stejne tak je na tomto pasmu posledni dobou zvykem pravidelne delat IQ1KW z JN34, coz byl i tentokrat nas ODX 813km a nutno podotknout, ze je to jako obvykle "the best DX" ze vsech pasem. Je to radost pracovat s temahle klukama z Italie. Vetsinou nikam nespechaj a prvni neuspech pro ne neznamena ukonceni pokusu o sked. Stejne tak I4LCK. Jako na potvoru mu odesel PA zrovna, kdyz mi mel odpovidat na me CQ. Za 3min mel nahradni PA 40W a tak QSO klaplo i s nim. Narozdil od 1.Subregionalu se mi zdalo, ze je mensi aktivita v DL, ale body se castecne darilo kompenzovat spojenimi do I a na jihovychod. Prekvapil PA0BAT v posledni minute zavodu, ktery prisel na me CQ TEST. Nevim proc, ale naposledy tesne pred ! >koncem jsem odehral CW vyzvu s antenou presne do jeho smeru a on jako napotvoru prisel. Nahanel jsem ho celej zavod na chatu ON4KST, jenze BAT si hral na mrtvyho brouka. Mozna, ze si nekde vytah moji frekvenci kterou jsem na chatu uvadel driv a zkusil to naposled na me otocit. Az si clovek rika jaka nahoda je vlastne kazdy to spojeni. Kazdopadne BAT potesil, protoze mi dovolil ukoncit zavod kulatym skore 80QSO a bodove jsme se diky tomu prehoupli pres magickou hranici 20.000pts. Tentokrat se neuplatnil ani provoz A/C(Aircraft), ale Mr.Dopplera jsem i tak hlidal, protoze v 1.Subru jsme tak navazali nekolik QSO do Holandska. Tohle pasmo proste jako obvykle nezklamalo i kdyz se urcite dalo udelat o par QSO vic.

OK1VWK za OL3Z - 11.05.2006 10:11
2m. Tady jsem byl asi 2h druhou polovinu zavodu, kdyz uz standardni operatori meli diky QRN od mistni VN rozvodny usi jak plachty a hlavu jak patraci balon. Jak jsem zahy zjistil Mila vyrobil novy prepinac anten a bylo to znat. Stejne tak jiz zminena 8x4el. Italomlaticka pracovala rozumne a jen diky ni se daly obcas delat QSO i z tech smeru, kam nebylo primo maximum vyzarovani. Sumi totiz nejmin ze vsech systemu. A tak jsem si chvili v pauzach meho CQ TEST hral s cudlikama, cudliky ty ja miluju, abych nalezl pro me ucho optimalni nastaveni celeho soustroji a posleze jsem zacal vyrabet i QSO. Jakoby vsak jiz zminene prumyslove ruseni bylo jen zacatkem. Pro pochopeni nasledujicich radek je treba uvest, ze vzhledem k neochote jedince, jehoz pocinani dale popisu se jakkoliv predstavit ci uvest duvody jeho jednani, jsem se rozhodl jej pojmenovat pracovnim nazvem "TO". Pres muj kratky pobyt zde na nejvyssi z mezifrekvenci jsem totiz nebyl usetren podivnych praktik v podobe klicovani signalu cizi stanici na mem CQ kmitoctu. Bez call, bez snahy sdelit mi ucel a duvod takoveho pocinani, evidentne s jedinym cilem a to skodit co mozna nejvic ....

OK1VWK za OL3Z - 11.05.2006 10:12
.... Puvodne jsem byl nekde na 144.350, tedy mimo vsech dostupnych doplnkovych MF X-tal filtru, ktere dodatecne potlacuji sum okolo naseho TX signalu na neskodnou uroven. Bohuzel nas na .350 vyhnala predchozi aktivita na pasmu. Proto jsem se zprvu domnival, ze jde pravdepodobne o nekoho z blizkeho okoli, kteremu logicky musim vadit. Nasel jsem si tedy kmitocet tak, aby se mi zasynchronizoval jednocip v rizeni naseho TRV a prepnul spravny X-talovy filtr. Mila za tim ucelem umistil do TRV zvlastni zlutou LED, ktera se vzdy rozsviti jak "magivoko" na starym lampovym radiu. Vadit jsem teoreticky mel daleko min, resp. vubec. Nicmene TO si me pochvili opet naslo a zpustilo opet svuj "continous carrier" koncert. Nezbyvalo nez otocit ty nejostrejsi systemy co byly k disposici tak, aby mi TO vadilo nejmin a pokusit se delat QSO pres nej. Tak se take zahy zacalo darit a jak se zda jde o neucinnejsi moznou zbran, proti podobnym individuim. TO po zjisteni, ze mi zas tak moc nevadi urychlene zanechalo svych ladicskych pokusu a do zbytku meho pusobeni na dvojce se uz neobjevilo. Nicmene nikomu cela anabaze predpokladam poteseni neprinesla a tak zbyva odpovedet na otazku jedinou a zasadni. PROC ? Mam dokonce obavu, ze TO presne podle definice stylu Rosomak, presunulo oblast sve zaskodnicke cinnosti na nejakou dalsi stanici. Zda se, ze asi bude nutne si zvykat behem VKV zavodu i na takove udalosti. Bohuzel ... NSL v dalsim zavode.

ok1ar - 11.05.2006 10:36
pro OL3Z - kluci, zkuste se kvuli te rozvodne obratit na CTU. Tady rusila linka VN v poli. Prestoze to nerusilo zadne jine sluzby, ale mne jako amaterovi to vadilo moc, CTU reagovala az neskutecne promptne. Po stiznosti na CTU prijeli panove z nejakeho elektrarenskeho vyzkumaku z Bechovic a za me spoluprace provedli mereni. Prisli na to, ze to delaji trojuhelnikove propojky na ztrojenych vodicich VN. Oznamili to na CTU a CTU vydal rozhodnuti k odstraneni do 3 mesicu. Elektrarny mi poslali omluvny dopis, z do 3 mesicu to nestihnou, ze naklady prevysi 1,5 milionu a zda souhlasim s terminem do pul roku. Kopii posilali na CTU. Pak za 4 mesice pro mne prijeli domu, abych to sel zkontrolovat, ze na tom pracuji a zrovna linku znova zapnuli. Jaj, jak ja byl stastny - ruseni bylo pryc. Jak pisi, jak CTU, tak elektrarny se zachovali velice solidne. Odehralo se pred 2 roky, zainteresovani byly CTU Usti, Ustav Bechovice, Elektrarna Tusimice. K memu prekvapeni a zkusenostem z CTU za totace velice solidni pristup. 73 Zdenek

OK1VWK - 11.05.2006 10:41
Zdenku diky za radu. Zatim vec resime komunikaci primo s provozovatelem a pokud to dopadne dobre tak nebude CTU ani treba, ale pokud ne je to samozrejme dalsi moznost reseni. Kazdopadne kontrolnim merenim pomoci VF generatoru jsme si overili, jak moc jsme museli byt hlusi a je to fakt sila.
73 de Milan

OK1BYR za OK1KJB - 11.05.2006 16:46
Ahoj všem , sice to chvilku trvalo ale přece .... Pár fotek a informací z 2subregu. na http://www.ok1byr.nagano.cz 73Martin,OK1BYR

OK2IFS za OK2KCE - 11.05.2006 22:50
Ahojky, informace o 2. subregionálu z pohledu OK2KCE najdete na http://www.ok2kce.wz.cz/Logy/2006/2SR/index.htm
73! Pavel OK2IFS

OK1TIC za OK1ONA (OL1C) - 15.05.2006 19:43
Zdravím. Závod vcelku vydaření. Tedy co se týče počasí. Výsledek bych řekl průměrný, čili uspokojivý. Jinak trochu nervů ohledně nefunkční elektrocentrály. Problém se ovšem po X hodinách podařilo vyřešit. Opravdu banalita - nedostatek oleje v motoru. (centrála má proti tomu ochranu). Stačilo dolít půl litru a už zase šlapala. No, poučení pro příště :) Jinak fotky na http://ol1c.nagano.cz/ , ale asi je to stejné jako každý jiný závod :) 73 a naslyšenou, Honza OK1TIC.

Jirka OK1ZAD / OK1KNG - 15.05.2006 20:11
Krátký komentář k závodu u OK1KNG najdete na http://www.ok1kng.net 73! Jirka OK1ZAD

Honza OK1WRZ za OL7C - 15.05.2006 22:29
Komentář k II. subregionalu a nějaké foto na http://www.ok1kvk.net

Petr OK3DX za OK3A (OL6R) - 16.05.2006 19:51
Zdravim a opet jedeme na letiste v Kotvrdovicich JN89JI a stavime jen 70cm,23cm,13 a 6cm. Bohuzel pasmo 3cm je od lonskeho roku mimo provoz a Pavlovi 2PMA se nedari zprovoznit. A na 2m nemame tolik operatoru i kdyz mame nove operatory, kteri jsou velmi dobri v provozu. Hlavne David OK2GTI se strida na 70cm s Liborem OK2ZO a Petrem OK3DX a jde mu to dost dobre. Pomaha nam i Rosta OK9HAM a uz se tesi na dalsi zavod. Na MW jsou Pavlove OK2PMA a OK2PPK. A sem tam pomaha Emil OK2EK a dela spojku mezi 70cm a MW. Na 70cm jedeme jen s jednim koncem s GS35b a 2x 23el. DK7ZB bez preamp. a je to dost poznat. Volaji nas slabe stanice z DL a PA a bohuzel je neni slyset.!!!Jinak delame 2x YU1 ale jinak to na jih vubec nejde. Na 23cm dela Pavel OK2PMA jedno spojeni do Italie. Nejak to ale moc nejde,tak to pripada spis na trapeni. Nakonec delame 154 qso na 70cm,61 na 23cm,23 na 13cm,10 na 6cm. Jinak bezva spolecenska akce a zase plno planu do dalsiho zavodu. Dekujeme za spojeni! Radioklub Brno OK2RKB (OK3A)

OL7Q, Radioklub Frýdek-Místek - 17.05.2006 22:31
O 2.Subregionálním závodě z Lysé hory, JN99FN na http://www.qsl.net/ol7q . 73! Boris, OK2QW

Jaromír OK2BFO - 18.05.2006 00:15
V průběžných výsledcích, uveřejněných na tomto serveru, mě zaujala mj. i skutečnost, že prakticky všechny stanice souhlasily se zveřejněním svého soutěžního deníku. Výjimku tvoří jen OK2KYC na 144MHz a OK5Z na všech pásmech, kde se zúčastnili.
Možná, že je moje další úvaha trochu přitažená za vlasy, ale výše zmíněný souhlas mě vede k myšlence, že by asi drtivá většina stanic neměla problém souhlasit s tím, že souhlas se zveřejněním logu bude podmínkou hodnocení dané stanice v závodě.
Co vy na to? ;-) 73!

Honza OK1TIC - 18.05.2006 07:39
Jardo OK2BFO,
...co by tento krok měl podle Tebe přinést? ..Nějaké plusy? Nějaké mínusy? Pověz!
73, H.

Radioklub OK1KRJ - 20.05.2006 11:28
Kurna zase jsme neprepsali vcas dannik z II.subregionalu do EDI a koukam uz to nejde poslat :-(

Jméno:

Text z obrázku:

Komentář: