VHF Contest 2003

Prijem logu ukoncen.
Průběžné výsledky
Průběžné výsledky všechny kategorie jako jeden TXT soubor
Oficiální předběžné výsledky
Srovnání průběhu závodu u OL2R, OK5Z, OL7M, OL4A, OK2KKW díky Zdenovi OK2ZW.
Celkové výsledky SO
Celkové výsledky MO

Zatím sem můžete psát vaše postřehy, zážitky z průběhu závodu. Můžete i přidat nějakou tu fotečku.

     Čteno 6961 x
Komentáře
Michal, OK1WMR - 07.09.2003 20:14
VHF trápení u OL7C(OK1KVK) z Blatenského vrchu (JO60JJ) na http://www.mlzavody.euweb.cz/vhf2003.htm

Libor, OK2ZO - 08.09.2003 09:52
Kolektiv OL6R tentokrát risknul novou lokalitu, cca 400m MSL (JN88JX) a jak to dopadlo najdete opět na stránkách OK2KBA/OL6R na adrese http://www.qsl.net/ok2kba

Josef OK1ES - 08.09.2003 14:39
DR hamove, opet jsem navstivil naší nejvyssi horu Snezku, kde podle všech planu uz nemela stat Ceska bouda, ale stala a tak jsem se rozhodl odjet den rekordu z této lokality.Tentokrat skutecne vse vyslo uplne bez problemu. Nadherne počasí po oba dny, jezdila lanovka, proste idylka jakou jsem zde nezazil. Prijel jsem uz v patek, protože jsem podle meteorologicke predpovedi ocekaval, ze by s postupujici teplou frontou mohlo prijit zlepseni podminek lec nastalo se naopak v porovnani s minulym rokem podstatne horsi condy. Poprve jsem mel dost casu si poslechnout i majaky a rozdat body pro sberatele tisicovek na FM.V sobotu v noci prisel silny vitr, který byl ještě cele nedelni dopoledne a protože jsem poprve zkousel sfazovat dne yagi anteny nad sebou pootocil mi tyto anteny a nedalo se je potom srovnat, tak jsem nakonec stejne pouzival jen jednu 10el DJ9BV. Na Snezce mimo nadherneho rozhledu se mi v minulosti libilo i to ze v dohledu nebyla zadna KW stanice, která by zaplacnula band. To se ovšem neda rist o tomto zavode. V sobotu jsem upoznil OK1KPA, které jsem mel po celem pasmu, v nedeli uz to bylo dobre, ale to co produkoval po oba dny OK1IA z Cerne hory/9km/ odsud, tak to byl skutecne sirokopasmovy generator po celem bandu, kde se neslo odladit se ani na CW. A to jsem si naivne myslel, ze koupena FT736 je odolnjsi nez jiné radia. Navíc se nasel nejaky dobrak, z okoli co se naladil na muj kmitocet a vždy po prechodu na prijem mi tam zapnul FM a zacal piskat. No mel jsem dost a docela rad zase dvoumetr vypnul a dal uplne dolu do supliku a zustanu radsi na mikrovlnach, kde se tyto praktiky nastesti nevyskytuji. Kvuli umyslnemu ruseni jsem na 2m před 10lety prestal vysilat, ale vidim, ze v dusi ceskych zavistivcu se nic moc nezmenilo. Takze konec narku. Závod v porovnani s minulym rokem se mi jevil z hlediska podminek horsi a i počet spojeni /476/ je o sto QSO min nez ze stejneho mista a vybaveni v minulem roce. Prumer na spojeni 260km. Potesilo několik Italskych a Yugoslavskych stanic kolem 800km/ODX YU1R 897km/, jinak v nedeli nebylo co delat a tak potesila navsteva Jeffa DL5WM/ mikrovlneho operatora DK0WAL a DF0MTL/, který nemohl pochopit jak v takovych podminkach muzu vysilat a proc tam jako amateri nemame nejaky svůj domecek, hi a nedal si vysvetlit, jak je problematicke z této lokality udelat QSO na zapad při normalnich podminkach. Takze závod je na nama, tesme se na další. GL Josef.

Milan OK1VWK - 08.09.2003 19:05
V OL1F pokořen klubový rekord o 13.000 pts, jednoznačně nejlepší výsledek z Radoviče(268m), 514 QSO a něco přes 143.000 pts. Vše fungovalo, před závodem upraveno chlazení PA tak aby se tepelná roztažnost hliníkové dutiny PA co nejvíc kompenzovala a nedocházelo k disconectu mřížek GI7B od patic v dutině, což byl v minulosti vždy při CW provozu důvod poruchy PA. V závodě pak byla s úspěchem ověřena funkčnost. Více se dozvíte v reportáži, která bude tradičně umístěna na našich klubových stránkách www.sweb.cz/ol1f
73 de Milan


Zdeněk OK1DFC - 08.09.2003 21:50
Pěkné počasí, špatné podmínky, více včetně pár obrázků na www.qsl.net/ok1kim. Tentokrát jako OL4A 930 QSO. Deník bude na webu. Díky všem za spojení. Zdeněk OK1DFC

Zdeněk OK1DFC - 08.09.2003 21:51
Pěkné počasí, špatné podmínky, více včetně pár obrázků na www.qsl.net/ok1kim. Tentokrát jako OL4A 930 QSO. Deník bude na webu. Díky všem za spojení. Zdeněk OK1DFC

Jarda, OK1DUO - 08.09.2003 22:01
Několik fotografií, obrázků, statistik a trochu textu z contestu (na statku ve Dzbanove) v mládežnickém klubu OK1KHQ naleznete na adrese http://ok1khq.vysokemyto.cz/dr2003.htm . Tentokrat jsme nikam nevyrazili, jak bezne cinime, ale na mikrovlnne pokracovani budeme jiste zase nekde na kopci. Naslysenou se za radioklub tesi VO Jarda OK1DUO, 73!

Pavel, OK1MCS - 08.09.2003 22:04
Pár slov o závodě a report najdete na http://www.qsl.net/ok1mcs/czech/vhf03.html. 73, Pavel, OK1MCS

Jirka, OK1ZAD - 09.09.2003 09:15
Několik postřehů ze Dne rekordů u OK1KNG najdete na http://www.sweb.cz/ok1zad/web/vhfc03.htm. Díky všem a naslyšenou v UHF contestu za měsíc!

Honza, OK1IA - 09.09.2003 12:42
Ahoj, posílám taky pár postřehů z VHF. Podařilo se mi domluvit stanoviště u TV vysílače na Černé hoře v Krkonoších a sehnat i povolenku na vjezd. Protože jsem odtud nikdy nevysílal, tak jsem se těšil na pěkný závod. Jenže pěkně jsem si naběhnul...Postavil jsem do 10 metrů 18 el M2 , zapnul zařízení a - polil mě studený pot-rušení +60dB na S-metru. Po prvním šoku jsem zjistil,že rušák je nejmenší od směru 150° až 210° - jen S1 zřejmě díky ostré anténě, jinak na 215° již +60 . Na sever bylo možno použít směr 360-30° , ale nedovolily to hřebeny Krkonoš a OK1ES na Sněžce....Ale protože jsem už za poslední dva roky zvyklý na úmyslné rušení na Březině , tak od Pepy 1ES to bylo jen takové drobné škádlení. Původně jsem to chtěl zabalit a jet domů, ale nakonec jsem se přesvědčil,že zkusím tedy jen z jihu udělat alespoň 200 QSO. Nakonec z toho bylo 402 QSO a víc jak 100 000 bodů za 20 hodin provozu (jsem taky člověk a tak jsem i spal hihi ). ODX: IK0DDP/6 865 km a 18QSO víc jak 700 km . Škoda, že jsem nemohl směrovat alespoň o dalších pár desítek stupňů víc... V neděli jsem zjistil, že od Sokolské Boudy (asi 1 km) vysílají OK1WLT a OK1TC. Po závodě jsme se potkali, a říkali mi, že o mě téměř nevěděli, že to schytali od OL7M z Orlických hor...jo a u nich už to rušení z vysílače nebylo... Během contestu se několikrát "některý dobrák" na mě ladil a úmyslně pískal do mě i FMkou jako na OK1ES. Takže jsem vlastně rád i za tento chudý výsledek a další velkou zkušenost. 73! a naslyšenou v dalším závodě. Honza.

OK1VPZ - 09.09.2003 21:02
Reportáž o průběhu závodu ve stanici OK2KKW najdete na webových stránkách: http://www.tesnetwork.cz/ok2kkw/index1.html 73! Vláďa

Honza, OK1COM - 09.09.2003 23:45
Reportáž a několik fotek z VHF Contestu najdete na http://www.ok1com.tk 73! a naslyšenou.

OK1KPA - 10.09.2003 09:16
Několik fotek z VHF Contestu najdete na http://sweb.cz/hladovy.list/VKV-09-2003 73!

Milan OK1VWK - 10.09.2003 18:40
na této adrese najdete reportáž OL1F z VHF contestu http://212.80.76.22/ol1f//vhf2003.htm

Michal OK1VVM JO60RW - 11.09.2003 11:34
Na VHF Contest počasí opravdu vyšlo.. Nakonec koukněte na http://www.qsl.net/ok1vvm .

Honza OK1TIC - 13.09.2003 12:10
Ahoj všem. Náš výsledek byl tentokrát trošku slabší. Nevím čím, asi jsme měli nad kopcem nějaký začarovaný mrak :-) ...Každopádně všem děkujeme za drahocenné bodíky. Můžete se juknout na fotky - jak to u nás (OL1C) vypadalo: http://www.qsl.net/ok1ona/cj/czindex.htm 73 a CUAGN - Honza TIC.

Beda OK1DOZ - 17.09.2003 18:53
Na OKlistu se pise o nevhodnosti zasilani logu pres tento server . Mate nekdo s tim spatnou zkusenost ? Pokud ano napiste to sem . Pokud jste spokojeni psat nemusite , to je videt na poctu navstev

Vráťa OK1KT - 18.09.2003 13:07
Kde je ten OKlist ? Pokud jde o mně, jsem naprosto spokojen a myslím, že by se měly všechny deníky posílat touto cestou a vyhodnocovatelé by si je mohli vyzvednout zde. Účastníci závodů by ani nemuseli zjišťovat, kde je vyhodnocovatelem kterého závodu

Honza OK2TT - 18.09.2003 21:49
Závodím a posílám deníky již hezkou řádku let a myslím si ,že za tento server je možné jen poděkovat.Nenechejte se odradit věčnými nespokojenci. Díky a 73 Honza

Honza OK2TT - 18.09.2003 21:55
Závodím a posílám deníky již hezkou řádku let a myslím si ,že za tento server je možné jen poděkovat.Nenechejte se odradit věčnými nespokojenci. Díky a 73 Honza

Milan OK1VWK - 19.09.2003 15:09
Jo Bédo máš pravdu, ale já to sem přesto napíšu, ono by to pak vypadalo, že je to všem fuk. Souhlasim s Jendou a Vráťou, stačí jen logicky uvažovat. To se ale někomu zřejmě nechce nebo to už neumí a tak vymejšlí ptákoviny.

Zdeněk OK1DFC - 19.09.2003 22:50
Jestli někdo píše na nějakém OKlistu nějaké bláboly o vhodnosti a nevhodnosti, tak ať si trhne nohou. Proč proboha furt někdo má nějaký problém? Proč radši nejde okopávat řepu, nebo opravovat silnice. Ondro a kluci, hlavně se nenechte štengrovat od nýmandů co nic neuměj a dělejte si podle svýho. To je jediná a správná cesta. Jeďte podle toho co si myslíte že je dobře. Až vás za to někdo bude platit, tak ať šťourá a vymýšlí jak to má fungovat. Jak jsem řekl na mikrovlnném setkání, "Ondro dík za spoustu práce ve prospěch lidí, kteří to uměj ocenít".

Beda - 22.09.2003 13:54
OKlist je konference k vymene nazoru, k zasilani zprav a jde se prihlasit na crk@mlp.cz. Kazdy prispevek se rozesle automaticky vsem uzivatelum.
Obdobnou konferenci provozuje i OK-VHF-klub na :
Elektronická adresa: VKV-KLUB@yahoogroups.com



Jirka OK1OZY - 27.09.2003 00:04
Tento rok jsme se rozhodli vyzkouset novy TCVR a diky Honzovi OK1QM a Jindrovi OK1AMM jsme byli schopni zakotvit na kote Bufet na Rozcesti jo70UQ a plne se pripravit na zavod pres problemy, ktere vznikly s antenou, a ktere jsme museli vyresit vymenou anteny za novou. Tato ale nebyla konstruovana na zavodeni. Presto vsak podala vykon lepsi nezli jsme ocekavali. Tata OK1WU opet pouzil svou taktiku "delat 1450km DXy" v dobe, kdy ostatni nemeli ani tuseni ze se to otevrelo na EA a ze to tam chodi na par wattu. Pocasi bylo nadherne, a IC7400 se osvedcil ve vsech smerech, hlavne pak jeho vyborne filtry na CW. 100wattu a zkracena verze 9ele. Yagi nam pak dali moznost udelat 350 QSO a 59 velkych ctvercu, s prumerem na spojeni pres 274 km. Byl to dobry zavod.

Braňo OM3WKW - 01.10.2003 08:06
Nechcem spochybnovat vysledky kontestu, ale presto rad by som vedel, ako je mozne, ze viacero OM stanic ma zachyteny lokator stanice OK1AIG JO70NN, napriek tomu, ze udajne vysielal z JO70PO. Zaujimave je, ze v nahodne vybranych ERR logoch OK stanic som chybny lokator u nikoho nenasiel. Druhy dotaz mam na OK2BTS, ktory podla ERR logu robil spojenie sam so sebou. Dik. 73!

Beda OK1DOZ - 01.10.2003 20:21
Je potreba napsat vyhodnocovateli ok1mg@seznam.cz A ptat se tam. Ten ma deniky a jediny muze fundovane odpovedet.

Karel OK2ZI (OK5Z) - 02.10.2003 14:39
Tak jsem si projel zvukové nahrávky kontestu oproti chybám z vyhodnocení. Z pěti chybných spojení jsme tři nezavinili (OK1ARO, OK2UDE, OK2KOE). OK2UDE si zřejmě posunul číslování v logu. OK2KOE jeli SSB, ale v logu mají CW report a největší tragéd je OK1ARO. Když jsem se ho 2x ptal na číslo, tak mě 2x potvrdil 022, ale v logu měl 020. Během zimy to hodím někam na WEB, aby se mohli pobavit i další. Na slyšenou v UHF kontestu.

Roman OM3RMY - 09.10.2003 12:37
Vysvetli mi niekto, preco ma mnozstvo OM stanic strhnute body za spojenie s OK1AIG, za chybne zachyteny lokator, ked aj v OK vysledkovej listine ma tato stanica uvedeny ten, ktory bol v OM chybny ? Alebo to je len v tej opravenej verzii vysledkovej listiny, ktora sa do OM uz nedostala ? Ak by to bolo tak, potom nam body boli strhnute neopravnene. OK strana by mala do OM poslat opravene (pravdive) udaje, aby sa chyba opravila aj u nas...

Jméno:

Text z obrázku:

Komentář: